Analisi è suluzione di sbilanciamentu dinamicu di discu di frenu

Quandu u discu di frenu gira cù u hub di a vittura à alta velocità, a forza centrifuga generata da a massa di u discu ùn pò micca cumpensà l'una à l'altra per via di a distribuzione irregulare di u discu, chì aumenta a vibrazione è l'usura di u discu è riduce a vita di serviziu. , è à u listessu tempu, riduce u cunfortu è a sicurità di a guida di vittura.Questu hè causatu da u sbilanciamentu dinamicu di u discu frenu, è si pò ancu dì chì u fallimentu hè causatu da u sbilanciamentu di u discu frenu stessu.

Ragioni per u sbilanciamentu di u discu di frenu

1. Design: A geometria asimmetrica di u disignu di u discu di frenu face chì u discu di frenu sia sbilanciatu.

2. Materiale: i dischi di frenu anu da esse cast cù materiali chì anu una resistenza superiore à u calore è u rendiment di dissipazione di u calore.I materiali cù prestazioni scarse sò propensi à distorsioni è deformazioni à alte temperature durante l'usu, facendu chì i dischi di frenu si sbilancianu.

3. Manufacturing: In u prucessu di casting, u discu di frenu hè propensu à difetti cum'è porosity, shrinkage, è ochju di sabbia, risultatu in una distribuzione di qualità irregolari è un sbilanciamentu di u discu di frenu.

4. Assemblea: Durante u prucessu di assemblea, u centru di rotazione di u discu di frenu è l'assi di supportu sò sviati, risultatu in u sbilanciamentu dinamicu di u discu di frenu.

5. Usu: Durante l'usu nurmale di u discu di frenu, l'usura è a deviazione di a superficia di u discu di u frenu pruvucarà ancu un sbilanciamentu di u discu di frenu.

Cumu eliminà u sbilanciamentu di u discu di frenu

U sbilanciamentu dinamicu hè u fenomenu di sbilanciamentu più cumuni, chì hè una cumminazione di sbilanciamentu staticu è ancu sbilanciatu.Ci sò parechji fatturi chì causanu un sbilanciamentu dinamicu di u discu di frenu, è sò ancu casuali, cusì ùn pudemu micca calculà unu per unu.À u listessu tempu, hè affettatu da a precisione di a machina di equilibriu dinamica è a limitazione di u rotore, cusì ùn pudemu micca eliminà cumplettamente u sbilanciamentu dinamicu di u discu di frenu è ottene un equilibriu perfettu.U equilibriu dinamicu di u discu di frenu hè di eliminà u sbilanciamentu di u discu di u frenu à a magnitudine numerica più raghjone in e cundizioni esistenti, per risponde à i bisogni di a vita di a produzzione è di l'ecunumia.

Se l'irregularità iniziale di u discu di frenu hè grande è u sbilanciamentu dinamicu di u discu di frenu hè seriu, un equilibriu unilaterale deve esse realizatu prima di a calibrazione di equilibriu dinamicu per eliminà u sbilanciamentu staticu.Dopu chì a macchina di equilibriu dinamica rileva a dimensione è u locu di u sbilanciamentu durante a rotazione di u discu di frenu, deve esse ponderatu o de-weighted in u locu currispundente.A causa di a forma di u discu di frenu stessu, hè assai còmuda di sceglie u pianu induve u centru di gravità hè situatu per aghjunghje è caccià u pesu.Per assicurà a qualità generale di u discu di frenu, in generale aduttà u metudu di fresatura è di ponderazione di u latu di u discu di frenu per ottene un equilibriu dinamicu.

Santa Brake hà più di 15 anni di sperienza in a produzzione di discu di frenu, è hà un sistema di cuntrollu di qualità di discu di frenu cumpletu, da u prucessu di casting, cuntrollu di materiale, precisione di machining, trattamentu di equilibriu dinamicu è altri aspetti di cuntrollu strettu di qualità di discu di frenu, cusì chì i nostri prudutti equilibranu per risponde à i standard OE, riducendu cusì assai i prublemi di scuzzulate di frenu causati da prublemi di qualità di discu di frenu.

BALANCE

 


Tempu di post: 25-dic-2021