U prucessu di fabricazione di i freni di vittura sapete?

U frenu di a vittura hè una parte impurtante di u sistema di frenu di l'automobile.Hè un materiale di attritu accumpagnatu cù u discu di frenu, cumpresi lami d'acciaio, bloccu di attritu, strati isolanti di calore di ligame, etc., u bloccu di attritu hè sottumessu à azzione idraulica, chì prumove u discu di frenu hè generatu per rializà l'effettu di frenu.Allora, chì hè u prucessu di fabricazione di i freni di una vittura?

fc1db8ba8c504d668b354613a8245315

Per u flussu di prucessu di pruduzzione di pastiglie di frenu di l'automobile, cumprese: Preparazione di Pezzi - Preformati - presse à caldu - trattamentu termale - machining.Durante a fabricazione di u frenu di u frenu di a vittura, u prucessu specificu hè u seguitu:

1. Mixtu

Questa hè una cumminazione di e materie prime necessarie per i pads di frenu in cunfurmità cù una certa culonna, rumpia, mischjà bè, strintendu strettamente u tempu di mischju è aghjunghje l'ordine di diverse materie prime.

2. Preparazione di u spinu d'acciaio

Questu si riferisce à u cuntenutu di u prucessu di fabricazione di spray, preheating è spraying.

3. Press

Duranti stu prucessu di fabricazione, hè principarmenti di cambià a densità in u moldu, facendu una lama qualificata, chì hè principalmente cumpostu di un prucessu di mudificazione è un strumentu di scarico.Frà elli, u prucessu di mudificazione si focalizeghja principalmente nantu à u cuntrollu di a pressione è di a velocità, è usa metudi di trasfurmazioni è produzzione veloci di bassa tensione per cuntattà u materiale per impediscenu chì u materiale si deteriora in l'abrasiu.U prucessu di classificazione hè di escludiri l'aria, u vapore d'acqua in u moldu, impediscenu l'indurimentu di u materiale.
4. Follow-up

Stu prucessu hè trattatu nantu à a forma è a superficia di i pasticci di frenu, chì ponu intagliare, macinare aereo, chamfer, è trasfurmazioni di perforazione secondu i bisogni di i clienti, è mantene a stabilità termica di i pasticci di frenu, è pò ancu esse dipinti. A spruzzatura elettrostatica d'alta pressione hè ruggine è assicura a bellezza di u frenu di a vittura.

5. Assemblea

U cuntenutu di l'installazione di u pad di frenu di l'automobile hè l'assemblea di l'alarma, è hè necessariu di fucalizza nantu à u rapportu di compressione è a densità di u frenu.

6. Pacchettu

Questu hè l'ultimu prucessu, principarmenti per l'imballu, stampa, magazzinu per a data di produzzione è lotti di pastiglie di frenu.

L'industria di i freni hè assai intensa.Se l'impresa di pruduzzione di pad di frenu vole ottene u vantaghju in u mercatu, hè necessariu di rinfurzà a migliione è u cuntrollu di a so propria qualità, per rinfurzà megliu a sicurità è a stabilità di a vittura, è assicurà a salvezza di a vita è a pruprietà di u passageru.


Tempu di Postu: Dec-04-2021