Principiu di travagliu di frenu à discu è classificazione

 

Un frenu à discu hè custituitu da adiscu di frenuculligatu à a rota è un caliper di frenu nantu à a riva di u discu.Quandu i freni sò applicati, u fluidu di frenu d'alta pressione spinge u bloccu di frenu per clampà u discu per pruduce l'effettu di frenu.U principiu di funziunamentu di un frenu di discu pò esse discrittu cum'è un discu chì smette di spinning quandu si stringhje cù u pollice è l'indice.

I freni di discu sò à volte chjamati freni di discu, è ci sò dui tipi di freni di discu: freni di discu regulare è freni di discu ventilati.I freni di discu ventilati anu parechji buchi di ventilazione tondi perforati in a superficia di u discu, slots di ventilazione tagliati, o fori di ventilazione rettangulari prefabbricati nantu à a faccia finale di u discu.I freni di discu ventilati utilizanu u flussu di ventu, è u so effettu di rinfrescante hè megliu cà quellu di i freni di discu ordinali.

Quandu u pedale di frenu hè depressu, u pistone in u cilindru maestru di frenu hè imbuttatu, è a pressione hè custruita in u circuitu di fluidu di frenu.A pressione hè trasmessa à traversu u fluidu di frenu à u pistone di a sub-pompa di frenu nantu à a pinza di frenu.Quandu u pistone di a sub-pompa di frenu hè pressurizatu, si move versu l'esterno è spinge apastiglie di frenuper chjappà i dischi di frenu, pruvucannu chì i pasticci di frenu si frettunu contru i dischi per riduce a velocità di a rota è rallentà o frenu a vittura.

Cume a prestazione è a velocità di i veiculi aumentanu, i freni à discu sò diventati u mainstream di u sistema di frenu attuale per aumentà a stabilità di frenu à alta velocità.Cume i dischi di i freni di discu sò esposti à l'aria, i freni di discu anu una dissipazione di calore eccellente.Quandu u veiculu fa un frenu d'emergenza à alta velocità o frena parechje volte in un cortu periodu di tempu, u rendiment di i freni hè menu prubabile di calà, chì permette à u veiculu di ottene un effettu di frenu megliu per rinfurzà a sicurità di u veiculu.

È per via di a risposta rapida di i freni di discu è a capacità di fà l'azzione di frenu à alta freccia, assai veiculi utilizanu freni di discu cù sistemi ABS è ancu VSC, TCS, è altri sistemi per risponde à i bisogni di tali sistemi chì anu bisognu di trasfurmà rapidamente. .

U sistema di frenu hè un sistema di sicurezza assai impurtante per i fabricatori di vitture globale.A causa di considerazioni di costu, u sistema di frenu ùn serà micca cunfiguratu troppu altu, è i dischi di frenu originali sò principalmente fatti di ghisa ordinaria, chì hè difficiule di resiste à a deformazione istantanea à alta temperatura quandu frena à alta velocità per via di prublemi di materiale è di design. risultatu in una scumessa significativa, una putenza di frenu ridutta è una distanza di frenu più longa.Quandu si trova una situazione brusca, hè impussibile di firmà immediatamente, chì hè assai prubabile di causà accidenti di trafficu.

I dischi di frenu d'alta prestazione SANTA BRAKE, fatti di materiali in lega rinfurzata, utilizendu un prucessu di casting maturu, a superficia di frenu utilizendu u disignu ausiliariu di scriviri di ventilazione, l'alta temperatura generata da i pasticci di frenu pò esse facilmente trasportatu da u flussu d'aria, pò resiste à altu. Temperature di più di 800 ℃, forte resistenza à u calore, cù un superbu effettu di frenu.

 

I causi principali di scuzzulate di frenu sò i seguenti.

1, a deformazione di u discu di frenu, a irregolarità di a superficia, u spessore irregolare, u discu è a morsa di pad ùn hè micca strettu Stu prublema hè principalmente causatu da una scarsa dissipazione di u calore o da u cattivu materiale di u discu di u frenu, u discu di u frenu serà ligeramente deformatu per via di u calore cuntu fretu shrinkage. quandu a temperatura cambia;seguita da una deformazione naturale di usura.

2. I seguenti causi pò ancu purtà à frenu scuzzulate.

Testa a sfera di barra di sterzo usurata, bracciu di sospensione invechjatu, testa a sfera usurata di u bracciu oscillante inferiore, tamburi di rota urtati, pneumatici severamente usurati, etc.

Soluzione.

1, scuzzulate u discu frenu pò esse machine-smoothed per assicurà a so flatness stu mètudu vi riduce assai a vita serviziu di u discu frenu è mantene u tempu ùn pò esse longu.

2 、 Mudificà a fabricazione originale o prufessiunale di altu rendiment, effettu di dissipazione di calore di i dischi di frenu, pastiglie.

3 、 I dischi di frenu ùn deve esse puliti cù l'acqua quandu hè caldu, soprattuttu quandu avete ghjustu da l'autostrada dopu un longu viaghju.U friddu è u caldu bruschi deformaranu u discu di u frenu, cusì chì u volante si scuzzularà quandu u frenu à alta velocità.

4, u fluidu di frenu deve esse rimpiazzatu regularmente, in generale una volta ogni dui anni, se u fluidu di frenu hè statu usatu per troppu longu, ci hè deterioramentu, chì avarà ancu un impattu nantu à i freni.

 

SANTA BRAKE dischi di frenu perforati è scribed pò risolve cumplettamente u prublema di scuzzulate

E caratteristiche di i dischi di frenu originali cù perforazione è scritta

a: dissipazione di u calore: cù i buchi di dissipazione di u calore, aumentanu u flussu d'aria nantu à a superficia di u discu, cumparatu cù i dischi di frenu originali tradiziunali, a so prestazione di dissipazione di u calore hè stata assai migliurata, per evità l'accumulazione eccessiva di calore per affettà l'effettu di frenu. superà in modu efficace u fenomenu di jitter di frenu à alta velocità.

b: frenu: a superficia di u discu "perforazione" è "scrittura" senza dubbitu aumenterà a rugosità di a superficia di u discu, aumentendu cusì assai l'attrito trà u discu è u pad.

c: l'effettu di a pioggia ùn diminuisce micca: i dischi di frenu "perforazione" è "scrittura" in i ghjorni piovosi, per via di l'esistenza di buchi è solchi, ponu efficacemente evità l'effettu di a lubrificazione di film d'acqua, mentre chì l'esistenza di u groove pò scaccià. a superficia di u discu acqua eccessiva fora di u discu, più efficaci à impedisce l'indebolimentu di l'effettu di frenu.A prisenza di u groove pò scaccià l'acqua eccessiva da u discu è impedisce l'effettu di frenu di debilitatu.


Tempu di post: 14-mar-2022