How-to: Cambia i Pastiglie di Frenu Frontale

Risparmiate un pensamentu per i pasticci di frenu di a vostra vittura

I cunduttori raramente pensanu assai à u sistema di frenu di a so vittura.Eppuru hè una di e funzioni di sicurezza più impurtanti di ogni vittura.
Sia rallentà in u trafficu di trasportu stop-start o usendu i freni à u so massimu potenziale, quandu guida in un ghjornu di pista, quale ùn li dà micca per scontate?
Hè solu quandu u meccanicu di u garage locale avvisa chì i pezzi anu bisognu di rimpiazzà, o peghju ancu, una luce d'avvertimentu rossa s'illumina nantu à u dashboard, chì fermaremu è mediteremu u sistema di frenu.È questu hè ancu quandu u costu di avè rimpiazzatu i pezzi, cum'è e pastiglie di frenu, vene in un focus forte.
In ogni casu, cambià i pads di frenu hè un travagliu relativamente simplice chì qualchissia cù una modesta capacità per DIY deve esse capace di realizà in modu sicuru.E se possede digià a maiò parte di l'arnesi basi necessarii per eseguisce u travagliu, vi risparmià uni pochi di bob in i costi di garage è dà ancu un sensu brillanti di satisfaczione.Quì, l'esperti di Haynes spieganu cumu fà.

nutizie 3

Cumu funziona i pasticci di frenu
I pads di frenu sò pensati per travaglià cù i dischi di frenu di una vittura, o rotori, per rallentà.Sò stallati in calipers di frenu è sò imbuttati contr'à i dischi da pistoni, chì sò in turnu mossi da u fluidu di frenu chì hè pressurizatu da un cilindru maestru.
Quandu un cunduttore spinge u pedale di frenu, u cilindru maestru comprime u fluidu chì à u turnu move i pistoni per facilità i pads contr'à i dischi.
Certi vitture anu indicatori di usura di i freni, chì illuminanu una luce nantu à u dashboard quandu i pads sò purtati finu à un limitu stabilitu.A maiò parte di i pads ùn sò micca, però, cusì l'unicu modu per sapè cumu hè purtatu un pad hè di esaminà u nivellu di fluidu in u reservoir di fluidu di frenu (chì scende mentre u pad porta) o di piglià a rota è inspeccionà u materiale restante. nantu à u pad.

Perchè duvete cambià i pasticci di frenu di a vostra vittura
I pads di frenu sò cumpunenti critichi per u funziunamentu sicuru di a vostra vittura, è deve esse mantinuti currettamente per evità un disastru potenziale.Sì i pads si sguassate cumplettamente, ùn solu micca dannà i dischi, chì sò caru per rimpiazzà, ma pò esse incapaci di piantà a vittura in tempu è causanu un crash.
Ogni rota hà almenu dui pads è hè impurtante cambià i pads in i dui roti di fronte à u stessu tempu, per assicurà una forza di frenu uniforme in u paru di roti.
À u listessu tempu, duvete esaminà a cundizione di i dischi è cercate segni di usura, o scoring più seriu o currusioni, è avè rimpiazzatu s'ellu hè necessariu.

Quandu cambia i vostri pasticci di frenu
Hè impurtante chì i vostri freni di fronte sò esaminati ogni volta chì a vittura hè servita è rimpiazzata quandu hè necessariu.I vitture muderni generalmente necessitanu una inspezione annuale, o 18 mesi per intervalli di serviziu più longu.
Sè vo avete intesu chjappà dispiacevule quandu utilizate i freni, tuttu pò esse micca bè cù i pads.Hè prubabilmente causatu da un picculu shim di metallu chì hè designatu per fà u cuntattu cù u discu di frenu cum'è u pad righjunghji a fine di a so vita utile, avvistendu u cunduttore chì hè ora di rimpiazzà i pads.
Ugualmente, se a vittura tira à un latu di a strada notevolmente, quandu frena in una linea dritta nantu à una superficia di strada pianu pianu pianu senza camber, tuttu pò esse micca bè cù i freni.
I pads di frenu pò ancu avè un sensoru chì attiva una luce d'avvertimentu di u dashboard quandu u pad hè purtatu, ma micca tutti i mudelli anu questi.Allora apre u capu è inspeccione u livellu di u fluidu di frenu in u reservoir.Scade cum'è i pads portanu, cusì pò esse un indicatore utile di quandu i pads anu bisognu di rimpiazzà.


Tempu di pubblicazione: 01-Nov-2021