I dischi di frenu arrugginiti diminuiscenu a prestazione di frenu?

A ruggine di i dischi di frenu in l'automobile hè un fenomenu assai normale, perchè u materiale di i dischi di frenu hè in ghisa grisa standard HT250, chì pò ghjunghje à u gradu di

- Resistenza à a trazione ≥ 206Mpa

- Forza di curvatura ≥1000Mpa

- Disturbazione ≥5.1mm

- Durezza di 187 ~ 241HBS

U discu di frenu hè direttamente espostu à l'aria è a pusizione hè bassa, un pocu d'acqua spruzzarà nantu à u discu di frenu durante a guida è pruvucarà una reazione d'ossidazione chì porta à a ruggine, ma l'ossidazione hè solu un pocu insignificante nantu à a superficia, u discu di frenu pò. sguassate a ruggine dopu avè pisatu u frenu per uni pochi di piedi nurmale.A pressione esercitata da a pompa di distributore durante u prucessu di "rimozione di ruggine" hè ancu grande, è a ruggine ùn affetterà micca a forza di a forza di frenu in termini di sensu.

Per u trattamentu di prevenzione di ruggine di a superficia senza frenu, SANTA BRAKE hà diversi tipi di prucessi di trattamentu, u più cumuni hè Geomet Coating, chì hè una nova tecnulugia di trattamentu di superficia sviluppata da MCI in i Stati Uniti per scuntrà i regulamenti di u guvernu VOC è l'ambiente. esigenze stabilite da l'industria di l'automobile.Cum'è una nova generazione di rivestimenti Dacromet, hè stata prima ricunnisciuta è accettata da l'industria di a fabricazione di l'automobile.Hè un tipu di revestimentu inorganicu cù scale di zincu superfine è scale d'aluminiu impannillati in un legante speciale.

2

 

Vantaghji di u revestimentu Geomet:

(1) Prutezzione di a barriera: I strati trattati di scale di zincu è d'aluminiu sovrapposti furnisce una barriera eccellente trà u sustrato d'acciaio è i media corrosivi, impediscendu chì i media corrosivi è l'agenti depolarizzanti ghjunghjenu à u sustrato.

(2) Effettu elettrochimicu: a strata di zincu hè corroduta cum'è un anodu sacrificale per prutege u sustrato d'acciaio.

(3) Passivazione: L'ossidu di metallu pruduttu da a passivazione rallenta a reazione di corrosione di zincu è azzaru.

(4) Auto-riparazione: Quandu u revestimentu hè dannatu, l'ossidi di zincu è i carbonati si movenu versu l'area dannata di u revestimentu, riparà attivamente u revestimentu è restaurà a barrera protettiva.

Santa Brake pò furnisce Geomet è altri prudutti di discu di frenu cù zincatura, fosfatazione, pittura è altri trattamenti di superficia secondu e diverse esigenze di i clienti.


Tempu di Postu: Dec-30-2021