U sviluppu generale di l'industria di i freni in Cina

I. Scala di u mercatu domesticu è internaziunale

1, Scala di u mercatu domesticu

A crescita di a dumanda di u mercatu di pastiglie di frenu hè strettamente ligata à u sviluppu di l'industria di l'automobile (a produzzione è a pruprietà di l'automobile determina a produzzione di pastiglie di frenu, è ci hè una forte correlazione positiva trà questu è a produzzione è a vendita di pastiglie di frenu), è a rapida u sviluppu di l'industria di l'automobile di a Cina guidà direttamente u sviluppu simultaneo di i fabricatori di pastiglie di frenu.Prima di tuttu, a Cina hà attualmente più di 300 pruduttori di l'automobile è più di 600 piante di mudificazione di l'automobile, cù una pruduzzioni annuale di circa 18 milioni di vitture, è una grande dumanda di pastiglie di frenu, cù una dumanda annuale naziunale di circa 300 milioni di freni. pads.2010 a pruduzzione domestica, u valore di pruduzzioni è i rivenuti di vendita di materiali di attritu è ​​di sigillatura anu ottinutu una crescita di duie cifre, cù una pruduzzione tutale (escludendu i materiali semifiniti) di 875.600 tunnellate, 20,73% annu annu.A pruduzzione tutale (senza i prudutti semifiniti) era di 875.600 tunnellate, un 20,73% annu annu;valore di pruduzzioni tutali era 16,6 miliardi yuan, up 28,35% annu à l 'annu;i rivenuti di vendita era di 16 miliardi di yuan, in crescita di 30,25% annu à l'annu.

U rapidu sviluppu di l'industria automobilistica cinese guidà direttamente u sviluppu simultaneo di i fabricatori di pastiglie di frenu, è influenzerà a futura dumanda di u mercatu di pastiglie di frenu per l'automobile sia da a perspettiva di u stock di pastiglie di frenu sia da l'incrementu.In u mercatu di borsa, cum'è i pads di frenu sò prudutti di cunsumu, a freccia di rinnuvamentu hè veloce, è a pruprietà di l'immensa vittura stimulerà a dumanda di freni in u mercatu dopu domesticu;in u stessu tempu, in u mercatu incrementale, a tendenza di a produzzione è di vendita rende i freni di frenu sempre in grande dumanda in u mercatu di supportu.Per quessa, a crisa finanziaria internaziunale hà purtatu à una calata sustinuta in l'ecunumia mundiale nantu à l'industria di i freni hè sparita gradualmente, i segni di ripresa di l'industria sò emersi, l'industria di i freni hà da vene in una grande opportunità per u sviluppu.

Sicondu statistiche, l'imprese di pruduzzione di materiali di attritu di a Cina anu più di 470, cumpresi più di 40 joint venture sino-straneri è imprese interamente straniere.Statistiche mostranu chì in u 2010, a pruduzzioni annuali di l'industria di materiali friction di China di 426.000 tunnellate di prudutti di materiale friction, u valore di pruduzzioni tutali di 8,53 miliardi di yuan, l'esportazioni di 3,18 miliardi di yuan, di quali materiali friction automotive cuntatu circa 80% di u tutale.L'industria di i materiali di attritu in Cina, u livellu generale di a tecnulugia di produzzione hè stata migliurata significativamente, alcune imprese principali anu righjuntu u livellu avanzatu internaziunale.

2, a taglia di u mercatu internaziunale

Sicondu a statistiche di l'Associazione World Automobile Manufacturers (OICA), l'esistenza di quasi 900 milioni di vitture in u mondu, è hè sempre in crescita à u ritmu di 30 milioni à l'annu, hè previstu chì da u 2020, a pruprietà di l'auto globale righjunghji 1,2 miliardi di unità. .

Sicondu l'estimazioni di l'Agenzia Internaziunale di l'Energia (IEA), per u 2020, a dumanda internaziunale di u mercatu di i freni di l'automobile supererà $ 15 miliardi.Cù u rapidu sviluppu di l'industria di l'automobile di a Cina è di l'industria di a fabricazione di pezzi d'auto, a Cina diventerà un centru di trasfurmazioni internaziunale è un locu di compra internaziunale, è i pruduttori di freni auto di China vinceranu più cote di mercatu in u mercatu internaziunale.

2010 analisi di u funziunamentu di u paese di u mercatu di i freni mundiali

(1), i Stati Uniti

In dicembre 2010, a vendita di vittura US mercatu mantinutu un altu ritmu di crescita da dicembre 2009, ghjunghje sin'à 7,73 miliuna di unità, cù a ricuperazione graduali di u mercatu di l'auto US, prumove a parti di l'auto US chì sustene a scala di u mercatu, secondu a data pertinenti mostra chì ghjennaghju. à dicembre di u 2010, i ricavi di vendita di frenu auto US di $ 6,5 miliardi, un aumentu di 21%.

(2), Giappone

U Giappone hè unu di i primi dieci mercati di supportu di i pezzi d'auto in u mondu, perchè u Giappone hà una tecnulugia avanzata di trasfurmazioni di pezzi d'auto è una forte dumanda di u mercatu in casa è à l'esteru, u fattu di vendita di ghjennaghju-dicembre 2010 di pastiglie di frenu di l'automobile hà righjuntu $ 4,1 miliardi di crescita annu in annu. 13%, i so prudutti principali per l'esportazione di pastiglie di frenu di l'automobile chì sustene l'usu.

(3), Germania

Sicondu l'analisi di e dati autoritarii pertinenti, a produzzione di l'automobile di Germania hà aumentatu 18% annu à 413 500 unità in dicembre 2010. U mercatu di l'automobile domestica tende à esse maturu, a tecnulugia di frenu di l'automobile tedesca hè stata assai sviluppata, a produzzione domestica. è vendite di a situazione à ghjunghje sin'à dui booming, 2010 automotive frenu pad ghjennaghju à dicembre à ghjunghje sin'à rèdditu di vendita di 3,2 miliardi US dollars, un aumentu di 8%.

Segmentazione di u produttu

I pads di frenu sò aduprati in quantità maiò in u mercatu dopu domesticu: u 95% di i freni in Cina sò usati in u mercatu dopu, cù una quantità di circa 95 milioni di set.

A proporzione di pastiglie di frenu domestici chì sustene u veiculu tutale hè bassa.Attualmente, solu u 5% di e vendite annuali totali di marche indipendenti in l'industria di i freni sò usati per i OEM domestici.

U numaru di pastiglie di frenu chì sustene a vittura sana hè di circa 5 milioni di set.

At prisente, i materiali friction cunvinziunali internaziunale sò semi-metallicu, bassu metallu, ceramica, materiali urganica quattru categurie, a direzzione di sviluppu hè a maturità formulations semi-metallichi, migliurà menu formulations metalli, u sviluppu di formulations NAO.Tuttavia, attualmente, l'amianto (l'usu di quale era strettamente pruibitu da u statu in u 1999) i pads di frenu in Cina occupanu sempre una grande proporzione in certi campi, soprattuttu in u mercatu di i freni di i veiculi pesanti.Perchè e fibre d'amianto cuntenenu sustanzi carcinogeni, parechji paesi in u mondu anu firmatu un trattatu di l'unione per ricusà l'usu di l'amianto.

Sicondu à infurmazione pertinenti, in i mercati stranieri, senza amianto, menu metalli, materiali friction amichevuli di l 'ambiente (canusciutu macari comu materiali friction-tipu NAO) più di deci anni fà hà cuminciatu à prumuzione mercatu;certi paesi in Auropa è i Stati Uniti sò stati nantu à a restrizzione di materiali di attritu in cumpunenti di metalli pesanti dannosi è a legislazione di cuntenutu di rame.In u futuru prevedibile, u cuntenutu di l'amianto è i cumpunenti di metalli pisanti in i materiali di attritu diventerà un esportazioni di materiale di attritu in Europa è e restrizioni di u cummerciu di i Stati Uniti.Dunque, senza rumore, senza cendra è hub non corrosive, longa vita di serviziu, frenu còmode è prutezzione di l'ambiente, eliminà cumplettamente i prudutti di i freni di amianto, hè a direzzione ghjusta per seguità a tendenza di u sviluppu mundiale.

L'industria di i freni di l'automobile di a Cina hè affruntata da duie grandi trasformazioni di prutezzione di l'ambiente è di alta prestazione, pastiglie di frenu d'alta prestazione ecologiche in più di scuntrà a recessione d'alta temperatura, u bassu tassu di usura, a stabilità di coefficienti di attritu è ​​altre esigenze, deve ancu avè una piccula vibrazione. , bassu rumore, frassini è altre caratteristiche di u funziunamentu amichevuli di l 'ambienti, quessi sò a tecnulugia di furmulamentu di materiale di attritu, tecnulugia di trasfurmazioni di materie prime, tecnulugia di preparazione di materiale mistu, tecnulugia di pressa calda, tecnulugia di trattamentu termicu è di seguimentu Tecnulugia di trattamentu è altre esigenze più altu.

Sicondu e statistiche di a China Friction and Seal Materials Association, l'imprese di produzzione di pastiglie di frenu di l'automobile di a Cina anu quasi 500 o più, ma più di l'80% di a scala di l'impresa hè chjuca.Cù u migliuramentu di u livellu generale di l'industria di l'automobile di China, l'industria di l'automobile hè cambiata gradualmente da u focu annantu à u prezzu di i pasticci di frenu à l'enfasi di a qualità è u cuntenutu tecnicu di i pasticci di frenu, a cuncentrazione di u mercatu continuarà à migliurà, è eventualmente. a furmazione di forza tecnica di a cumpetizione trà l'imprese.

Cum'è l'industria di l'automobile di a Cina hà iniziatu tardi, a produzzione domestica di mudelli d'alta qualità appartene basicamente à l'Europa, i Stati Uniti, u Giappone, a Corea del Sud è altri paesi, è i freni di l'automobile sò cumpunenti di sicurezza critichi, l'imprese automobilistiche di marca anu un cuntrollu assai strettu. sopra à elli.Sicondu a China Friction and Seal Materials Association statistiche, 85% di l'attuali pastiglie di frenu di vittura domestica dipendenu da l'impurtazioni, l'industria di i freni di l'automobile domestica pò cumpetenu in u mercatu hè principarmenti cuncintrata in pastiglie di frenu di veìculi cummirciali, vittura chjuca bassu cù pastiglie di frenu è micro pasticchi di frenu di vittura mercatu.Tuttavia, per via di a migliione di a tecnulugia di fabricazione di pezzi di l'auto in Cina è di l'aghjustamentu di e pulitiche industriali di i paesi sviluppati è l'influenza di i fatturi di u prezzu, a catena di acquisti internaziunali si move in Cina.

Sicondu i dati di l'Uffiziu Naziunale di Statistiche, a dumanda di u mercatu di pastiglie di frenu in u 2010 era di circa 2,5 miliardi di yuan, chì rapprisenta circa 25% di u mercatu generale di pastiglie di frenu.

Terzu, u statutu di l'imprese domestiche, a tecnulugia è i tendenzi di sviluppu di u produttu è altre informazioni

Attualmente, a capacità di pruduzzione è u livellu tecnicu di alcune imprese domestiche di attritu di l'automobile sò vicinu à u livellu avanzatu di u mondu, è una quantità di imprese principali sò in crescita rapidamente.Ancu s'è a capacità di pruduzzione è u livellu tecnicu di l'imprese di frizione di l'automobile di a Cina anu fattu un grande prugressu, ma i standard di l'industria sò abbastanza arretrati, ancu cù i requisiti di l'OEM domestici ùn currispondenu micca.À clutch face indice temperatura piastra, per esempiu, i bisogni pianta ospite à 300 ℃, mentri i standard naziunali prevede 200 ℃ hè qualificata.Per diversi motivi, a rivisione di i normi naziunali ùn hè micca veramente principiatu finu à uni pochi anni fà.

Un altru prublema degne di nota hè chì, per l'imprese di frizione di l'automobile, e so capacità indipendenti di ricerca è sviluppu sò principarmenti riflesse in a ricerca di prestazioni di materiale compositu.Puru u sviluppu rapidu in l 'ùrtimi anni, ma a causa di accumulazione di capitali debbuli, l'imprese friction automotive domesticu nantu à a produzzione di trasfurmazioni è l'investimentu indipendente di ricerca è sviluppu hè assai sottu à i contraparti straneri.I standard di l'industria ritardanu, cumpagnie di frenu di frenu anu un investimentu limitatu in a ricerca è u sviluppu, sottumessu à una quantità di fattori, l'industria di i freni domestici è l'imprese anu sempre una longa strada per andà.


Tempu di Postu: Mar-07-2022