Perchè i freni è i rotori duveranu esse rimpiazzati inseme

I freni è i rotori sò sempre rimpiazzati in coppie.L'accoppiamentu di novi pads cù rotori usurati puderia causà una mancanza di cuntattu di superficia curretta trà i pads è i rotori, risultatu in u rumore, vibrazioni o prestazioni di arrestu menu di u piccu.Mentre chì ci sò diverse scole di pensamentu nantu à sta sustituzione di parte accoppiata, in SANTA BRAKE, i nostri tecnichi sempre ricumandenu di rimpiazzà i pasticci di frenu è i rotori à u stessu tempu per mantene u veiculu in u piccu ordine di travagliu, è più impurtante, per assicurà chì u sistema di frenu furnisce fermata più sicura è affidabile pussibule.

nutizie 1

Verificate u Spessore di Rotor
Ancu s'ellu hè cunsigliatu di rimpiazzà i pads di frenu è i rotori à u stessu tempu, sò ultimamente duie parti separate è ponu esse purtate in modu diversu, per quessa, hè impurtante di verificà u grossu di u rotore cum'è parte di a vostra inspezione.
I rotori duveranu mantene un certu spessore per furnisce una putenza di frenu curretta, evità a deformazione è furnisce una dissipazione di calore curretta.Se i rotori ùn sò micca abbastanza grossi, sapete immediatamente chì deve esse rimpiazzati, ùn importa micca a cundizione di i pads.

Verificate l'usura di i freni
Indipendentemente da a cundizione di i rotori, avete ancu cuntrollà i pads di frenu per a cundizione è l'usura.I pads di frenu ponu purtassi in mudelli specifichi chì ponu indicà prublemi cù u sistema di frenu, mala cundizione di u rotore è più, cusì attente à a cundizione di i pads di frenu, è ancu qualsiasi mudelli di usu chì pudete detect, hè chjave.
Sè pads sò purtati, o purtatu in mudelli specifichi, passate u puntu di sicurità, si deve dinù esse rimpiazzatu a priscinniri di a cundizione o età di i rotors.

Chì ci hè a rotazione di u rotore?
Se durante l'ispezione avete avvistu chì a superficia di i rotori pare dannighjata o irregolare, pò esse tentatore di turnà o rinfriscà - una opzione chì pò esse significativamente più economica ch'è l'adattà a vittura cù rotori novi tutti inseme.
Tuttavia, i rotori di rotazione impactanu u grossu di u rotore, è, cum'è sapemu, u grossu di u rotore hè un cumpunente criticu per una fermata sicura è u rendiment di u sistema di frenu.
Se u budgetu di u cliente hè veramente limitatu è ùn sò micca capaci di permette di novi rotori, u turnu pò esse una opzione, ma ùn hè micca cunsigliatu.Pudete pensà à a rotazione di u rotore cum'è una suluzione à cortu termini.Cum'è u cliente cuntinueghja à guidà, è soprattuttu s'ellu anu appena installatu pads freschi, ma usanu rotori turnati, serà solu una questione di tempu prima chì i rotori duverà esse rimpiazzati è u frenu hè cumprumissu.
I pads freschi applicàranu una forza ottima nantu à i rotori vechji, girati, usenduli più rapidamente chè s'ellu eranu rimpiazzati à u stessu tempu cù i novi pasticci di frenu.

U Bottom Line
In ultimamente, a decisione di rimpiazzà o micca i pads è i rotori à u stessu tempu duverà esse trattatu da casu individuale.
Se i pads è i rotori sò tutti purtati à un gradu significativu, duvete sempre ricumandemu a sustituzione cumpleta per una sicurezza è affidabilità ottimali.
Se l'usura hè stata fatta è u budgetu di u cliente hè limitatu, duvete piglià qualsiasi azzione chì furnisce u frenu più sicuru per quellu cliente.In certi casi, pudete avè nisuna opzione altru ch'è di vultà i rotori, ma sempre assicuratevi di spiegà bè i vantaghji è i contra di fà cusì.
Ideale, ogni travagliu di frenu deve esse cumpostu di rimpiazzamentu di u frenu è di u rotore per ogni assi, secondu u bisognu, utilizendu parti ultra-premium chì sò pensati per travaglià inseme.Quandu sò rimpiazzati in u stessu tempu, i pasticci di frenu è i rotori ADVICS ultra-premium offrenu 100% di a stessa sensazione di pedale cum'è u pruduttu OE, finu à 51% menu di rumore di frenu è una vita di 46% più longa.
Quessi sò solu alcuni di i benefizii di l'usu di prudutti ultra-premium in a buttrega, chì sò poi direttamente trasmessi à u cliente quandu un travagliu di frenu cumpletu hè realizatu, custituitu di rimpiazzamentu di frenu è rotore in tandem.


Tempu di pubblicazione: 01-Nov-2021