Perchè tanti egiziani ci contattanu per a linea di produzzione di pastiglie di frenu?

Chì hè accadutu cù l'industria di i freni di l'Egittu?Perchè recentemente assai persone da l'Egittu mi cuntattate per a cuuperazione di custruisce una fabbrica di pastiglie di frenu quì.Anu dettu chì u guvernu egizianu restriverà l'importazione di pastiglie di frenu in 3-5 anni.

 

L'Egittu hà una industria di l'automobile in crescita, è cun ella vene a necessità di pastiglie di frenu.Prima, a maiò parte di i freni usati in Egittu eranu impurtati da altri paesi.Tuttavia, in l'ultimi anni, ci hè stata una spinta da u guvernu egizianu per sviluppà una industria domestica di pastiglie di frenu per riduce a fiducia di l'impurtazioni è spinta l'ecunumia.

 

In u 2019, u Ministeru di l'Industria è u Cummerciu di l'Egittu hà annunziatu i piani di investisce in a produzzione di pastiglie di frenu è altri cumpunenti di l'automobile.U scopu era di creà una basa di fabricazione lucale per l'industria di l'automobile è riduce l'impurtazioni.U guvernu hà ancu introduttu novi regulamenti per assicurà chì i pasticci di frenu impurtati in u paese rispondenu à certi standard di sicurezza.

 

u guvernu egizianu s'hè impegnatu à prumove a produzzione lucale di cumpunenti di l'automobile, cumprese i pasticci di frenu:

 

Investimentu in parchi automobilistici: U guvernu hà stabilitu parechji parchi automobilistici in diverse regioni di l'Egittu per furnisce infrastruttura, utilità è servizii per l'investituri in l'industria automobilistica.I parchi sò pensati per attruverà investimenti lucali è stranieri in u settore.

 

Incentivi fiscali è sussidii: U guvernu offre incentivi fiscali è sussidii à l'imprese automobilistiche chì investenu in Egittu.Questi incentivi includenu l'esenzione da i dazi doganali è i tassi nantu à a machina, l'equipaggiu è a materia prima impurtata, è ancu i tassi ridotti di l'impositu di l'impositu corporativu per e cumpagnie qualificate.

 

Formazione è educazione: U guvernu hà investitu in prugrammi di furmazione è educazione per sviluppà e cumpetenze di a forza di travagliu lucali in l'industria di l'automobile.Questu include prugrammi di furmazione prufessiunale è partenarii cù università per furnisce una educazione specializata in l'ingegneria è a tecnulugia di l'automobile.

 

Norme di qualità è di sicurità: U guvernu hà stabilitu rigulamenti è standard per a qualità è a sicurità di i cumpunenti di l'automobile, cumpresi i pasticci di frenu.Queste regulazioni miranu à assicurà chì i cumpunenti produtti in u locu rispondenu à i standard internaziunali è sò cumpetitivi in ​​u mercatu globale.

 

Ricerca è sviluppu: U guvernu hà stabilitu partenarii cù istituzioni accademiche è centri di ricerca per sustene a ricerca è u sviluppu in l'industria di l'automobile.Questu include u finanziamentu per i prughjetti di ricerca è u sustegnu per l'innuvazione è u trasferimentu di tecnulugia.

 

Queste iniziative sò parte di i sforzi più largu di u guvernu per prumove a produzzione lucale è riduce l'impurtazioni in diversi settori di l'ecunumia.


Tempu di Postu: Mar-12-2023